Ana içeriğe atla

İYİ DERSLER ARKADAŞLAR

                                                                                                                           08.09.2014






Teyzesinin kuzusu büyümüş de okula başlayacakmış bugün…
Düşünüyorum da zaman ne çabuk geçiyor.
Oysa daha doğduğun günü, dün gibi hatırlarken bugün bir heyecanla okula başlamana tanık oluyoruz.
Zaman mı acımasız yoksa olması gereken mi bu?
Bazen hayatı durdursak diyorum, hiç büyümeseniz hep çocuk kalsanız..
Mümkün değil biliyorum ama içindeki çocuğu hiç büyütme Teyze’cim.
Hep ondan güç al, sen içindeki seni dinlersen eğer o sana hep doğru yolu gösterecek.
 

Annenin, benim ve ailemizin daha birçok üyesinin seneler önce mezun olduğu
bu sıralarda şimdi senin oturacak olman, o bahçe de koşturup anılar biriktirecek olman,
Ne büyük mutluluk bizim için…
Belki sende zamanı gelince Derin’in elinden tutarsın.

Önünde seni bekleyen upuzun bir ışık yolu, bilgi yolu var…
Sen bu yoldan yürürken bizler hep senin yanında en büyük destekçin olacağız,
Geleceğin için atacağın her adımda seninle birlikte yürüyüp, koşup, dinleneceğiz.
Yeter ki sen adımlarını doğru at ve hep sağlam bas hayata.

İçindeki heyecan hiç bitmesin, hep artsın Teyze’cim.
Hep iyi insanlar çıksın karşına.
Ama kötülerine de hazırlıklı ol.
Ne olursa olsun sen hep doğruluktan ve iyiden yana ol.
Okul sıraları hayatının en güzel, en dertsiz, en tasasız, en neşeli günleridir…
Kıymeti bil Teyze’cim.
Edindiğin arkadaşlıklar ömür boyu sürsün, sen de ömür boyu birilerinin arkadaşı ol!
Herkesi sevmek zorunda değilsin elbette ama saygı duymalısın bütün çevrene.
Yalan senden hep uzak olsun, biliyorsun yalancının mumu yatsıya kadar yanar :)

Umarım hayatın hep büyük başarılarla dolu olur Kuzucuğum,
Ama en büyük başarın adın gibi Mert bir adam olmak olsun!
Üniversiteden mezun olduğun,
Hayallerine kavuştuğun günleri de görmek nasip olur bize…

Ama asıl önemli olan; yürüdüğün bu uzun yolda,
ne olursa olsun Atatürk’ün çizdiği çağdaş, uygarlık yolundan ayrılmamak ve hep aynı yolda yürümek.
Ne kadar şanslı olduğumuzu bilmeden, biz her sabah okurduk,
bazen okurken sıkılırdık da, yağmur yağar ıslanır, hava soğur üşür, sıcak gelir yine de okurduk.
Tek bir ses, tek bir yürek onca çocuk okul bahçesinde sesimiz yankılana kadar okurduk.
O zamanlar küçük akıllarımızın ermediği şeyleri şimdi anlıyoruz…
O yüzden sen her sabah okulun bahçesinde sesin göklere uzanıp, okuyamasan da bil ve
Her sabah okula giderken yürekten ant iç!


"Türküm, doğruyum, çalışkanım,
İlkem; küçüklerimi korumak, büyüklerimi saymak,

yurdumu, milletimi özümden çok sevmektir.
Ülküm; yükselmek, ileri gitmektir.

Ey Büyük Atatürk!

Açtığın yolda, gösterdiğin hedefe durmadan yürüyeceğime ant içerim.

Varlığım,

Türk varlığına armağan olsun.

Ne mutlu Türküm diyene!!!"
"-İyi Dersler Arkadaşlar
-Sağol"


Allah zihin açıklığı versin Teyze’cim.
İyi dersler… ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YAĞLI EKMEK KIZARTMASI

Haftasonu  kahvaltılarımızın vazgeçilmez tatlarından biri yağlı ekmek. Eğer evde önceki günden kalan bayat ekmek varsa değmeyin keyfimize. Çünkü taze ekmekle aynı tadı yakalamak mümkün değil. Ekmek ne kadar bayatsa tadı o kadar lezzetli oluyor. Eskiden annelerimiz bayat ekmeği değerlendirmek için, bunu ocakta demir tost makinelerinin içinde yapardı.  Geçen gün bayat ekmekle ilgili değişik yapılabilecek bir tarif ararken fark ettim ki, kimse yağlı ekmek kızartmasını paylaşmamış. Bende bilmeyen varsa yazayım dedim. Yapımı en kolay, tadı en keyifli kahvaltılıklardan biri. Malzemeler :

TUVALET EĞİTİMİ

Derin için tuvalet eğitiminde biraz geç kalmıştık. Yaşadığımız bir takım sıkıntılı süreçler benim konu da geri kalmama neden olmuştu. Bu yüzden ben sabır olarak kendimi yeteri kadar rahat hissetmiyordum hem de mevsimsel nedenler vs. kendimce hep bir bahanem ve endişem vardı. Aslında gözümde büyüyen tuvalet eğitimi meselesi uygulamada hiç de beni zorlamadı. Biz bu işi nasıl sancısız sıkıntısız tasasız anlattık bahsedeyim. Derin tam 3 yaşına gelmişti. Ve artık bu bez mevzusu kapanmalıydı. Nacizane fikrim öncelikle şunu söylemeliyim ki bu işe önce anne karar vermeli. Sonra çocuğun bu eğitime hazır olup olmadığına bakılmalı. Zaten ben karar verip de tuvalet eğitimine nerden başlamak gerekir diye araştırmaya başladığımda aslında Derin’in de hazır olduğunu fark ettim. Biz Derin’in abisi Sevgili Mert’ciğimde tuvalet eğitimi sırasında bazı sıkıntılar yaşamadık. İlk önceleri tuvalete oturmak istemiyor, hatta tuvaletten korkuyordu. Ben bu yüzden Derin 1 yaşına geldikten sonra ki

MEMEDEN KESME

Çok uzun zamandır fırsat bulamadığım için önemli bir konu başlığını yazmadığımı farkettim.  Memeden Kesme! Herkesin bu konuda iyi ya da kötü bir macerası vardır. Aslında bunu çok önceden yapmalıydım ama ne kendimde o gücü bulabildim ne de Derino’yu bu fikre hazırlayabildim. İçinde bulunduğumuz durum, yaşadığımız Zor Günler bu konuda beni engellemişti.