Ana içeriğe atla

ABCDerm GÜNEŞ KORUYUCU




Güneş kremleriyle ilk tanışmamız geçen yaza denk geliyor aslında ( Temmuz 2013) ancak daha önce yazmaya zaman bulamamıştım. Geçen yıl Derinle birlikte ilk tatilimize çıkmadan önce bir takım önerileri almak üzere Doktorumuzun yolunu tutmuştuk.
O dönemde derin daha 4,5 aylık olduğu için ve ilk etaptaki aşıları tamamlanmadığından Doktorumuz denize girmesini çok tavsiye etmedi. Bunun sebebi de herhangi bir mikrop kapmasın diye. Ayakları sokmaya tabi ki izin vardı.
Güneş kremine gelince doktorumuzun özellikle vurguladığı nokta 50 Mineralli Bir Güneş Kremi olmasıydı.


Bende tatile gitmeden önce arayışa başladım. Piyasa da birçok markanın bu kritere uyan ürünü var.  Ama daha süt kokan, pamuk gibi teni olan bebeğim cildine süreceğim güneş kremi en az onun kadar hassas olmalıydı.

Bu yüzden güvendiğim 2 marka arasında kararsız kaldım. Biri Mustela, diğeri Abc Derm. İkisi de birbirine içerik olarak çok benziyor ve fiyat olarak bir fark yoktu. Daha önce Mustelanın banyo ürünlerini kullanmış ve memnun kalmış olmama rağmen bu sefer Abc Derm Mineral Sun Cream  aldım.

Resimde görüldüğü gibi bir kofre ile satılıyordu. Yanında güneş sonrası rahatlatıcı olarak da kullanılmaya uygun, Atopik Ciltler İçin Yatıştırıcı Losyon hediyeydi.
Kremi kullanmaya başladığımda en beğendiğim yanı, bebeğimin cildinde bir tabaka oluşturmayıp cilde nüfuz etmesiydi.
Genelde bu derece yüksek faktörlü koruma kremleri cilde yapışır ve dağıtmak için çaba sarf edersiniz.

Ama bunun yanı sıra 4,5 aylık bebeğim hassas cildini koruyacak kadar da güvenliydi.
Geçen sene ki edindiğim tecrübeden sonra bu sene de hiç tereddütsüz Abc Derm Mineral Sun Cream aldım. Ama yaz tatili tabi geçen yaz kadar sakin değildi. Derin artık büyüdüğü için yerinde durmuyor, kendi başına hareket etmek istiyordu. Bu anlamda deniz kenarında onu güneşten korumak geçen seneye göre daha zor olsa da Abc Derm Mineral Sun Cream  sayesinde hiçbir sıkıntı çekmeden bu yazı atlattık. Üzerinde 2 saatte bir kullanın yazsa da ben zaman aralığını daha geniş tuttum ve hiç de bir sıkıntı olmadı. Hele bir de İzmir’in sıcağını göz önünde bulundurursak. Güvenle kullanabileceğiniz bu ürünü tavsiye ederim. Ayrıca bu ürünün en sevdiğim yanı banyo da suyla şampuanla yıkanırken kolay temizlenmesi.


Yanında hediye edilen güneş sonrası için de kullanıma uygun olan Atopik Ciltler İçin Yatıştırıcı Losyondan da çok memnun kaldık. Geçen sene (yani Derin’in 6-12 aylık olduğu dönemde) Derin’in vücudunda olan hafif kızarıklık, tahriş, isilik, vb durumlar da bile kullandığım bu ürünün yatıştırıcı özelliği sayesinde ilaç kullanmadan basit alerjik durumları engelleyebildik.


Abc Derm Mineral Sun Cream ile keyifli güneşler…




ABCDerm Mineral Sun Cream
Hassas çocuk cildi için çok yüksek güneş koruması sağlayan, kimyasal filtre içermeyen mineral güneş koruyucu.
  • ABCDerm Mineral Sun Cream, çocukların yüz ve vücutlarını güneşten korumak amacıyla, ABCDerm Dermatolojik Güvenlik İlkeleri’ne uygun olarak özenle üretilmiştir.
  • ABCDerm Mineral Sun Cream, içerdiği %100 mineral güneş filtreleri sayesinde, hassas bebek cildinde kimyasal filtrelere karşı gelişmesi muhtemel hassasiyet riskini azaltır.
  • Bioderma’nın güneş korumasında devrim yaratan HücreselBioProtection® patenti içerir. Böylece hassas bebek cildinin savunma mekanizmaları içeriden de güçlendirilmiş olur.
  • SPF 50+, UVA 20 güneş koruması oranıyla, güvenli güneş koruması sağlar. Kuma ve suya karşı dayanıklıdır.
  • Yüksek cilt toleransına ve parfümsüz formüle sahiptir.  Paraben içermez, hipoalerjeniktir.


Özellikleri: 

ABCDerm Mineral Sun Cream, çocukların yüz ve vücutlarını güneşten korumak amacıyla, ABCDerm Dermatolojik Güvenlik İlkeleri’ne uygun olarak özenle üretilmiştir.

  • Hipoalerjeniktir.
  • Mükemmel cilt toleransına sahiptir.
  • Dermatolojik ve oftalmolojik olarak test edilmiştir.
  • Paraben ve kimyasal filtre içermez.
  • Parfümsüz formüle sahiptir. 

İçerikleri:  CYCLOPENTASILOXANE, WATER, ZINC OXIDE, TITANIUM DIOXIDE, CYCLOHEXASILOXANE, POLYGLYCERYL-3 POLYDIMETHYLSILOXYETHYL DIMETHICONE, BUTYLENE GLYCOL, DIMETHICONE, ETHYLHEXYL PALMITATE, GLYCERIN, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, ALUMINA, DIMETHICONE/METHICONE COPOLYMER, SODIUM CHLORIDE, ECTOIN, MANNITOL, STEARIC ACID, PENTYLENE GLYCOL, XANTHAN GUM. 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YAĞLI EKMEK KIZARTMASI

Haftasonu  kahvaltılarımızın vazgeçilmez tatlarından biri yağlı ekmek. Eğer evde önceki günden kalan bayat ekmek varsa değmeyin keyfimize. Çünkü taze ekmekle aynı tadı yakalamak mümkün değil. Ekmek ne kadar bayatsa tadı o kadar lezzetli oluyor. Eskiden annelerimiz bayat ekmeği değerlendirmek için, bunu ocakta demir tost makinelerinin içinde yapardı.  Geçen gün bayat ekmekle ilgili değişik yapılabilecek bir tarif ararken fark ettim ki, kimse yağlı ekmek kızartmasını paylaşmamış. Bende bilmeyen varsa yazayım dedim. Yapımı en kolay, tadı en keyifli kahvaltılıklardan biri. Malzemeler :

TUVALET EĞİTİMİ

Derin için tuvalet eğitiminde biraz geç kalmıştık. Yaşadığımız bir takım sıkıntılı süreçler benim konu da geri kalmama neden olmuştu. Bu yüzden ben sabır olarak kendimi yeteri kadar rahat hissetmiyordum hem de mevsimsel nedenler vs. kendimce hep bir bahanem ve endişem vardı. Aslında gözümde büyüyen tuvalet eğitimi meselesi uygulamada hiç de beni zorlamadı. Biz bu işi nasıl sancısız sıkıntısız tasasız anlattık bahsedeyim. Derin tam 3 yaşına gelmişti. Ve artık bu bez mevzusu kapanmalıydı. Nacizane fikrim öncelikle şunu söylemeliyim ki bu işe önce anne karar vermeli. Sonra çocuğun bu eğitime hazır olup olmadığına bakılmalı. Zaten ben karar verip de tuvalet eğitimine nerden başlamak gerekir diye araştırmaya başladığımda aslında Derin’in de hazır olduğunu fark ettim. Biz Derin’in abisi Sevgili Mert’ciğimde tuvalet eğitimi sırasında bazı sıkıntılar yaşamadık. İlk önceleri tuvalete oturmak istemiyor, hatta tuvaletten korkuyordu. Ben bu yüzden Derin 1 yaşına geldikten sonra ki

MEMEDEN KESME

Çok uzun zamandır fırsat bulamadığım için önemli bir konu başlığını yazmadığımı farkettim.  Memeden Kesme! Herkesin bu konuda iyi ya da kötü bir macerası vardır. Aslında bunu çok önceden yapmalıydım ama ne kendimde o gücü bulabildim ne de Derino’yu bu fikre hazırlayabildim. İçinde bulunduğumuz durum, yaşadığımız Zor Günler bu konuda beni engellemişti.